مقدمه : مورد عجیب شرکت عبیدی تبدیل تبدیل یک سازمان پیر به یک سازمان جوان و منعطف است. به خیابان عبیدی که وارد میشوید شرکتی توجه شما را جلب میکند که با این وسعت امکان انعطافپذیری در آن وجود ندارد، اما درون شرکت حکایات دیگری جاری است.
تصورتان از یک شرکت دارویی چه میتواند باشد، زمانی که غالب انسانها از بوی دارو فراری هستند. تحولات در شرکت را میتوان حتی با قدم زدن در شرکت حس کرد، زمانی که میتوان عکسهایی را بر روی دیوار دید که زندگی را به انسان هدیه میکند و جالب اینجاست که این عکسها توسط شرکت سفارش داده شده است.
قیمت گذاری کاست پلاس بدین معناست که قیمتها را بر پایه هزینه ها قرار دهیم و عناصر دیگری مانند هزینههای اداری و سود را به آن اضافه کنیم این استراتژی هنگامی مناسب است که:
• رویههای قیمت گذاری تابع مقررات دولتی نظامی یا ساخت و ساز باشد.
• به دلیل مراحل ایجاد و آزمایش محصولات ،جدید هزینههای کل غیرقابل پیشبینی وجود داشته باشد.
• یک پروژه محصول از مراحل آغاز و پایان زیادی عبور کند.
• وقتی محصولات متنوع باشند و مقررات و در نظر گرفتن وضعیت بازار برای هر کدام به تنهایی بسیار دشوار باشد.
قیمت گذاری هزینهی تمام شده قیمت گذاری اضافه بها و قیمت گذاری به علاوهی هزینه از دیگر نامهای این استراتژی هستند که در فارسی ترجمه شده است.
اندازه فایل
نوع فایل
نوشتههای اخیر
قوانین ارسال دیدگاه در سایت